Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 17:04:55 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/07164 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Keila-Joa alevik, 
Metsamaja tee// Laulasmaa küla, 11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna tee 
(Sõidutee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tee-ehitusprojekti tehnilistele tingimustele 
vastavuse hindamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27012512>  (menetlus nr: 
435211), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (VELJO MÄNNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister